Розділи

Віконний ринок відкриває нові перспективи. Результати роботи ТК Профітекс (2011р.)

19.10.2011
Долгополов Володимир, Комерційний директор ТК Профітекс
У минулому році прогнози багатьох представників віконного ринку зводилися до того, що 2011 рік повинен був принести з собою певне пожвавлення і стати першим в етапі відновлення позитивної динаміки. Лідери ринку свої очікування озвучували з певною часткою стриманості. Але при цьому у більшості компаній оптимістичний план продажів був сформований з показником приросту в 10% по відношенню до результатів 2010 року.

Однак, результати роботи за три квартали поточного року продемонстрували дещо іншу динаміку. Очевидним став той факт, що загальний показник обсягу ринку за підсумком року ніяк не потішать його учасників запланованим приростом.

Оконный рынок


Якщо аналізувати динаміку розвитку продажів компанії Профітекс, то картина вимальовується діаметрально протилежна. Перші три квартали 2011 року показали відчутний приріст у порівнянні з підсумками попереднього періоду. Але, на превеликий жаль керівництва, це пов'язано не з загальним трендом, який повинен був дати ще більші фінансові результати. Звертає на себе увагу також той факт, що сезонність в 2011 році має порушений цикл, і динаміка місячних продажів відрізняється від тієї, яка властива вітчизняному ринку СПК.

І все-таки якщо повернутися до результатів роботи ТК Профітекс та шляхам їх досягнення, необхідно відзначити, що фактичне зростання пов'язане виключно з обраною ще в 2009 році стратегією розвитку і чітко поставленою роботою з партнерськими організаціями. Останнє визначає якісний зворотній зв'язок і забезпечує своєчасне реагування на зміни ринку.

Якщо бути більш конкретним в позначенні тих заходів, які проводяться нашою компанією в рамках розвитку продажів, то, безумовно, основний акцент робиться на популяризацію брендів, що представляються і підтримку діючих клієнтів, які займаються реалізацією продукції в регіонах. Визначальним фактором у розвитку торговельних марок стало укладення в 2009 році договору про стратегічне партнерство з заводом AKPEN PLASTIK. Після чого всі маркетингові зусилля були спрямовані на те, щоб належним чином донести до вітчизняного виробника вікон всі переваги, які він отримує при роботі з цією (зарекомендувала себе в інших країнах!) Маркою. Для цього використовуються існуючі можливості інтернет-брендингу, готуються тематичні публікації, ведеться розробка і виготовлення необхідної поліграфічної продукції.

Компания Профитекс


Виняткову роль в досягнутих результатах грають діючі клієнти компанії Профітекс і сформовані з ними партнерські відносини. Саме завдяки зусиллям торгових команд в регіонах і єдиної політики продажів вдається на тлі загальної динаміки ринку збільшувати представленість просувних брендів. Партнери оцінили стабільність роботи з нами і все більше роблять акцент на топових позиціях, представлених ТК Профітекс.

Багатьом здасться дивним, але в даному випадку вибір робиться не на основі низької ціни або інших «умовних переваг», які стали настільки популярні останнім часом на нашому ринку. Стратегічно далекоглядний менеджмент будь-якої компанії прекрасно усвідомлює, що акцентування уваги лише на низькій ціні не може стати основою довгострокового розвитку компанії. Адже в підсумку це призводить до того, що, опускаючи до мінімуму прибутковість продажів, фірма вже не може забезпечити належний рівень підтримки (необхідний ринком), знижується якість роботи з клієнтом і в результаті ми бачимо, як в економічно складні періоди подібні компанії втрачають позиції і закриваються, в той час, як інші значно зміцнюють своє лідерство.

В цей же час чітко зважений ціновий рівень, грамотна і безпрецедентно жорстка політика продажів, необхідна маркетингова підтримка і стабільність роботи в перспективі стають вирішальними при виборі саме Вашої компанії, в якості партнера.

Важливу роль у розвитку продажів компанії Профітекс грає асортиментна політика. В даному питанні пріоритети зміщені на те, щоб надати Партнерам актуальну товарну програму, в яку входять найбільш затребувані матеріали. Але в той же час це не має на увазі розпорошення на безліч товарних груп, завдяки чому акцент всіх зусиль і уваги спрямований на розвиток обраного напрямку.

Секреты успеха ТК Профитекс


Основною складовою зростання ТК Профітекс, як і для багатьох молодих компаній є приплив нових клієнтів. Для цього були підготовлені опосередковані плани з розвитку найбільш привабливих регіонів і проводяться заходи щодо забезпечення належного рівня роботи і представленості в них товарного портфеля компанії. З цією ж метою на початку поточного року була запущена програма, в рамках якої почалося формування в віддалених областях регіональних представництв торгової марки Акпен Пластик.

Найбільш ефективні заходи з розвитку продажів

Виділяти найбільш ефективні методи в просуванні можна тільки, якщо у компанії сформований єдиний план розвитку і існує комплекс заходів, спрямованих на розвиток продажів. Тут не можна однозначно виділити проведення семінарів або забезпечення P.O.S. матеріалами, бонусні програми менеджерів або використання інтернет-реклами, навчання торгового персоналу або PR-просування і т.д. На даний момент ми працюємо над тим, щоб реалізувати затверджену маркетингову програму, що, безумовно, вимагає тимчасових і інших ресурсів, але, незважаючи на це, клієнти компанії Профітекс бачать чітку послідовність в цьому питанні, а результати роботи в поточному році свідчать про вірність обраного шляху.

Якщо говорити про інформаційні канали, які використовуються нашою компанією для просування продукції та утримання іміджу на віконному ринку, то це, в першу чергу, спеціалізовані інтернет ресурси і публікації в тематичних журналах. В даному питанні позиція проста: інформація повинна бути доступна споживачу, який її шукає, а не ставати таким собі рекламним спамом, коли торгову марку знають сотні тисяч, але, чим конкретно займається компанія залишається загадкою.

Оконный рынок 2011


У висновку хочеться звернутися до колег по ринку: український ринок світлопрозорих конструкцій за досить короткий проміжок часу пройшов серйозний шлях розвитку, переступивши від кустарного виробництва до високоефективних технологій виробництва та просування продукції. За ці роки було виховано велику кількість висококваліфікованих фахівців і досвідчених менеджерів. Давайте підтримаємо розвиток ринку і власних компаній в цьому ж форматі. І нехай запорукою нашого успіху стане не короткострокова тактика зниження цін і якості продукції, а нові більш цікаві пропозиції, а також власні «know-how» і розробки!